• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تفاهم نامه همه جانبه آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم نامه همه جانبه آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی با امضای ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و روح الله  دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه ازاد اسلامی با حضور بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، منعقد شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، این تفاهم نامه در راستای اهداف فناورانه و نیل به رشد اقتصاد دانش بنیان با استفاده از ظرفیت های سازمان مدیریت صنعتی در توسعه مدیریت و تحول و بهسازی سازمانی از طریق نمایندگی های سازمان در سراسر کشور و بهره گیری از ظرفیت های علمی، اماکن و امکانات کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مراکز و واحدهای این دانشگاه در کشور به امضای طرفین رسید.

بنا به این گزارش، ابوالفضل کیانی بختیاری در این جلسه، ضمن بیان تاریخچه ای از سازمان مدیریت صنعتی و برشمردن توانمندی های این سازمان در زمینه هایی نظیر آموزش های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و تحقیق، کانون های ارزیابی مدیران حرفه ای، دوره های آمادگی استخدام و توانمندسازی دانش آموختگان، مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان ها و … اظهار داشت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه ، کانادا و آلمان همکاری داریم، همچنین بسیاری از دوره های جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاهها و سازمان ها (CSR)؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را با دانشگاه های کانادا راه اندازی کرده ایم.

کیانی بختیاری افزود: از دیگر ظرفیت های سازمان مدیریت صنعتی، شبکه نمایندگی های آن است که با تقویت و توسعه دامنه فعالیت ها شکل گرفته و در حال حاضردارای 26 نمایندگی در سطح کشور است.

کیانی بختیاری تصریح نمود: علاوه بر این، سازمان مدیریت صنعتی آماده است در خصوص آینده پژوهی فناورانه و آموزش های تخصصی با توجه به سوابق و تجاربی که دارد، با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری نماید.

وی در خصوص انعقاد تفاهم نامه فی مابین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مورد توافق در بالاترین سطح، همکاری ها را آغاز نماید.

در این جلسه روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی ظرفیتی کشوری و ملی است و می تواند با دانشگاه آزاد اسلامی نقاط هم راستا و هم افزای بسیاری در حوزه آموزش، پژوهش و فناورانه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه و ثروت کلان ملی است، اظهار داشت: عزم تمامی اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه بر این است که از این ظرفیت ملی برای حل مشکلات و چالش های کشور استفاده شود.

دهقانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: امیدوارم تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان مدیریت صنعتی به قراردادهای متعدد مشترک و تبادل ثروت و سرمایه منجر شود.

رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامي نیز در این جلسه اظهار امیدواری نمود که با ظرفیت و توانمندی بالایی كه در سازمان مديريت صنعتي و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد ارتباط خوبي در كل كشور در راستای حكمراني دانش بنيان و استفاده صحیح از منابع برقرار شود.

آگوست 29, 2020

0 پاسخ به "تفاهم نامه همه جانبه آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی"

    ارسال یک پیام

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سازمان مدیریت صنعتی گیلان می باشد .
    X